حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024 ساعت ×
مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۱۴
شناسه : 1874
بازدید 41
3

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها 🔻ساعت۱۹:۳۰ روز چهارشنبه‌ به وقت محلی و ۵ بامداد امروز به وقت تهران در شهر لئون مکزیک برگزار شد . 🎤بگزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری ، در این مراسم تیمهای شرکت کننده با حضور در سالن برگزاری مراسم افتتاحیه و استقرار پرچمهای کشورهای خود در محلهای مشخص […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها

🔻ساعت۱۹:۳۰ روز چهارشنبه‌ به وقت محلی و ۵ بامداد امروز به وقت تهران در شهر لئون مکزیک برگزار شد .
🎤بگزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری ، در این مراسم تیمهای شرکت کننده با حضور در سالن برگزاری مراسم افتتاحیه و استقرار پرچمهای کشورهای خود در محلهای مشخص شده ،به استماع خیر مقدم مقامات شهر و مسئولین ورزش کارگری مکزیک به تماشای مراسم آئینی و حرکات موزون و آوازهای بومی محلی پرداختند.
در این مراسم رئیس فدراسیون جهانی شرکتها هم ضمن تشکر از میزبانان و حضور تیمهای شرکت کننده آرزوی مسابقاتی خوب و گردهمایی با نشاطی کرد . پس از این سخنان و با پرتاب توپ بسکتبال بین دو بازیکن مسابقات رسماً افتتاح شد.
فدراسیون ورزش کارگری ایران نیز با چهار تیم در رشته های والیبال فوتبال و دو و میدانی در این رقابت‌ها حضور دارد.
این بازیهای عصر امروز به‌وقت تهران آغاز میشودو تیم والیبال واگن پارس اراک در ساعت ۱۷:۳۰ و فولاد مبارکه در ساعت ۱۸:۳۰ برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
در فوتبال ۷ نفره هم تیم مس کرمان از ساعت ۱۸:۳۰ برابر حریف خود قرار می‌گیرد.
مسابقات دو میدانی نیز از ساعت ۹ صبح به وقت محلی ۱۸:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود و دوندگان ایران در غالب تیم پتروشیمی امیر کبیر با سایر دوندگان رقابت خواهند کرد .

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.